Ajánlatkérés

Gyakran ismételt kérdések

Az energetikai törvényi változások

Új ügyfélként szeretném használni a rendszert. Milyen adatszolgáltatás szükséges új belépőként az E-Közüzem rendszer elindításához?

Minden fogyasztási helyről közüzemenként egy db. számla másolatot szükséges elektronikus úton megküldeni a rendszer üzemeltetőjének.

Mi van akkor, ha már rendelkezem szolgáltatói felületekhez regisztrációval?

Az E-Közüzem rendszerben az adatfeltöltéshez szükséges regisztrációs adatok átadása titoktartási nyilatkozat aláírása mellett történik. Amennyiben Ön nem szeretné kiadni regisztrációs adatait, nem jelent problémát, de ebben az esetben Önnek kell a számlákat feltölteni a rendszerbe.

Még nem rendelkezem szolgáltatói regisztrációkkal. Mi ilyenkor a teendő?

Meghatalmazás birtokában cégünk a szükséges szolgáltatói regisztrációkat elvégzi és az Ön részére 48 órán belül átadja.

Szolgáltatói felületekről hogyan történhet az adatletöltés?

A rendszer több lehetőséget biztosít az adatok letöltésére, különböző csomagok biztosítják az ügyfél adatletöltési lehetőségeit (kézi, automata, programozott). Ezen lehetőségekre az ügyfél fogyasztási helyeinek száma alapján tudunk javaslatot tenni.

Szükséges-e rendszerezni a betöltött számlákat?

A betöltött számlák alapján Önnek vagy –megállapodás esetén- cégünknek a költséghely felosztás alapján kell elkészíteni az ingatlan-fa struktúrát. Ez a munkafolyamat rendkívül hasznos és fontos, mivel ennek segítségével tud megvalósulni a napi szintű munka, és a szakreferensi jelentés.

Milyen formában támogatja az E-Közüzem a szakreferensi jelentés készítését?

A rendszerben a számlákról az adatok feldolgozásra kerülnek. (cvs, xml) A szakreferensnek szükséges adatszolgáltatás formájáról és tartalmáról, előzetes egyeztetés után döntenek a felek. (Meglévő sablonok használata, vagy egyedi riportok programozására is lehetőség van a rendszerben.)

Egyidejű felhasználók száma korlátozott-e a rendszerben?

A szoftver rendszer real time módban tud működni felhasználószámtól és földrajzi helytől függetlenül.

 

Elérhetőségünk

A weblap készítője: Govern-Soft Kft.

E-mail: info@govern.hu

Telefonszám: +36 75/675-454

Cím: 7030 Paks, Kápolna u. 16/A 1/5.

Nyitvatartás: hétfő-péntek 8:00-16:00 óráig

Facebook oldalunk:

Kapcsolatfelvétel

Köszönjük, üzenetét továbbítottuk!
A kijelölt mezők hiányosak vagy hibásak!

Govern-Smart Általános Szerződési Feltételek

Demo verzió

Ha felkeltettük az érdeklődését, és ki szeretné próbálunk E-közüzem szoftverünket, akkor az alábbi linkre kattintva tudja letölteni programunk próbaverzióját!

Tájékoztatjuk látogatóinkat, hogy weboldalunk működéshez szükséges munkamenet cookie-at alkalmaz. Ezen cookie-k kezelése az adatkezelő jogos érdeke (GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pont). Az erre vonatkozó érdekmérlegelési tesztet az adatvedelem@govern.hu email címre érkezett kérés esetén az érintett rendelkezésére bocsájtjuk.
A működéshez szükséges cookie-k segítenek használhatóvá tenni a weboldalunkat azáltal, hogy engedélyeznek olyan alapvető funkciókat, mint az oldalon való navigáció és a weboldal biztonságos területeihez való hozzáférés.

Ezen kívül statisztikai cookie-k segítenek abban, hogy elemezni és megkülönböztetni tudjuk weboldalunk látógatóit. Ezt azonban csak akkor tesszük, ha Ön kifejezetten hozzájárul munkánkhoz, weboldalunk folyamatos fejlesztéséhez. A statisztikai cookie-at a jelölőnégyzet kipipálásával tudja elfogadni.
Bővebb tájékoztatásért kérjük olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat!
Működéshez szükséges cookie-k
cookies-accepted
Ebben a cookie-ban tároljuk, hogy milyen típusú cookie-kat fogadott el.
PHPSESSID
Munkamenet adatokat tartalmazó cookie. Oldal bezárása után ez a cookie megsemmisül.
Statisztika cookie-k – Hozzájárulok
_gat_gtag_UA_16228285_24
Ezzel a Google Analytics jelöli saját magának, hogy az analitikai mérés aktiválva van.
_ga
Ezzel a Google Analytics az oldal látogatóit különbözteti meg.
_gid
Ezzel a Google Analytics az oldal látogatóit különbözteti meg.
Cookie beállítások